Benefit POREfessional

IMG_1913

De POREfessional is één van de bekendste poriën verkleiners. Deze primer van Benefit is een kleurloze, olievrije primer die de zichtbaarheid van fijne lijntjes en poriën sterk vermindert. Zelf heb ik grote poriën op en naast mijn neus. Poriën verkleiners vullen de gaatjes op waardoor je poriën kleiner lijken. Let op want in deze primer zitten wel siliconen. Sommige mensen kunnen hier niet tegen.

IMG_1914

De primer heeft een kleurtje als je het uit de tube haalt maar is transparant als je het heb uitgesmeerd. Voor mij werkt deze primer echt super! Mijn poriën zien er veel kleiner uit doordat ze opgevuld worden door de primer. Als ik een bb cream of foundation eroverheen doe zijn ze helemaal verdwenen. Mijn bb cream/foundation brengt ook veel gemakkelijker aan. Wel is de primer vrij prijzig voor zo’n kleine tube van 22 ml, maar het is echt heel zuinig in gebruik doordat je maar een klein beetje nodig hebt.

De POREfessional is te koop in de winkels van Douglas en ook op de site. Binnenkort komt er een tube uit die 44 ml bevat.

Prijs 22 ml: €33,00

Prijs 44 ml: €56,00

Naamloos

9 gedachtes over “Benefit POREfessional

Geef een reactie

