Maybelline FIT ME Concealer 15&20

IMG_1901

De FIT ME collectie van Maybelline is al een tijdje uitgekomen maar toch wil ik jullie deze concealer laten zien omdat ik er zo gek op ben. Concealer is voor mij sowieso een musthave, vooral onder de ogen. Doordat concealer donkere wallen onder de ogen verbergt zie je er gelijk veel wakkerder uit. Natuurlijk kan je deze concealer ook voor onzuiverheden/pukkels gebruiken zodat ze mooi worden verborgen. De verpakking van deze concealer doet me ook heel erg denken aan de NARS Radiant Creamy concealer en de Chanel Correcteur Perfection concealer die vrij duur zijn. In totaal zijn er 6 tinten verkijgbaar

maybelline_fit_me_concealer_002-1 IMG_1902

Ik heb de concealer in 2 tinten nummer Fair 15 en Sand 20. IMG_1905

De concealer heeft een sponsapplicator waardoor het heel hygiënisch is en makkelijk is om aan te brengen. IMG_1909

Links is nummer 15 en rechts is nummer 20. Nummer 15 heeft een roze ondertoon en 20 een gele ondertoon. IMG_1911

Hier zijn ze beide uitgesmeerd en ingeblend. Zoals je ziet is nummer 15 voor mij te licht en 20 is vrijwel perfect. De formule van deze concealer is vrij vloeibaar waardoor het perfect is voor onder de ogen. Maybelline zegt dat de formule van de Fit Me concealer zo is samengesteld dat de tint zich aanpast aan je huid en daardoor een heel natuurlijk resultaat geeft.

De concealer heeft een medium tot volledige dekking wat ik echt super fijn vind! Hij is zeker weten aan te raden. De concealer is onder andere te koop bij de Kruidvat en DA.

Prijs: €8,99

Naamloos

Een gedachte over “Maybelline FIT ME Concealer 15&20

Geef een reactie

