DIORSNOW BB CREAM 020 Medium Beige

BB CREAM DIORSNOW

“Lichtgewicht maar toch krachtig, deze hydraterende White Reveal UV-bescherming beschermt de hele dag door, zelfs onder de meest extreme omstandigheden. De BB Cream textuur, verrijkt met een nieuwe generatie van pigmenten corrigeren, vermindert donkere vlekken en alle onregelmatigheden van de huid. De uitstraling van de teint wordt versterkt.’’

Ik heb opgemerkt dat er geen reviews over de DIORSNOW BB cream in het Nederlands zijn geschreven dus besloot ik deze BB cream, die ik dagelijks gebruik te gaan reviewen.

Ik gebruik liever BB creams dan foundations omdat er in BB creams meer verzorgende ingrediënten zitten en dat vind ik belangrijk.

Het woordje “Whitening’’ zie je vaak terugkomen in Aziatische producten. Whitening producten zijn producten die hyperpigmentatie tegengaan. Ook zit er in deze BB Cream SPF 50 – PA+++. Hele goede zonnebescherming dus! SPF staat voor Sun Protection Factor.  Het nummer dat hoort bij de SPF is het aantal keer langer dat je zal worden beschermd tegen het verbranden dan je zou zijn zonder zonnebrandcrème. Als je bijvoorbeeld na 10 min al wordt verbrand (zonder SPF) hoor je met bescherming van dit product een bescherming te krijgen van 500 min. PA is een Japans/Koreaans cijfer systeem om te laten zien hoeveel bescherming je krijgt van UVA-stralen. Meer plustekens betekent een hoger UVA bescherming.

Met BB creams heb je vaak niet heel veel kleuropties, ook met deze BB cream is dat zo. Het zijn meer kleuren voor de lichte dames. Er zijn 3 kleuropties:

  • 004 Rosy White
  • 010 Beige
  • 020 Medium Beige

Vandaag review ik de kleur 020 Medium Beige, wat een vrij lichte kleur is.

Diorsnow

Ingrediënten

IMG_3020

De verpakking komt met een pompje wat super handig en heel hygiënisch in gebruik is. In één zo een tube zit 40 ml.

IMG_2847

IMG_2848_Fotor

IMG_2852

IMG_2853IMG_2855

De formule is niet te dik maar ook niet te dun. Voor een BB cream heeft deze een hele goede dekking! Namelijk een medium tot volledige dekking, heel goed dus! Ik gebruik altijd een moisturizer en een primer onder mijn BB cream, waardoor het wat makkelijker is aan te brengen. Het dan glijd dan heel makkelijk over de huid. Hier heb ik dus de BB cream alleen aangebracht met mijn bufferkwast. Het blend heel gemakkelijk in de huid en droogt heel snel op. Ook blijft de BB cream heel lang zitten, zeker wel een halve dag. Ik vind deze BB cream heel fijn en ik zal hem zeker nog een keer aanschaffen als ik hem weer tegen kom.

Ik gebruik deze BB cream nu bijna 4 maanden en hij bevalt me heel goed. De prijs is wel wat duur, maar het is natuurlijk ook een higher end merk. Ik gebruik voor mijn hele gezicht 1 pompje wat meer dan genoeg en heel zuinig in gebruik is, dus ik hoef me niet zorgen te maken over dat hij heel snel op gaat!

Ik heb de DIORSNOW BB cream gekocht op het vliegveld in Singapore, maar ik heb dit product ook gezien op Schiphol achter de douane. Het is wel wat moeilijker te krijgen want verder verkopen ze deze BB cream niet in Nederland, alleen op Schiphol achter de douane. Als je is een keer daar bent, zou ik zeker een kijkje gaan nemen!

De DIORSNOW BB Cream is ook te koop op Nordstrom (Amerikaans warenhuis). Hier betaal je wel hoge verzendkosten en je hebt maar keuze uit 1 kleur: 020 Medium Beige.

Prijs: Rond de €40,-

Naamloos

5 gedachtes over “DIORSNOW BB CREAM 020 Medium Beige

Geef een reactie

