CHANEL COCO Mademoiselle Eau De Parfum

IMG_3073

Sexy, frisse oriëntaalse geur herinnert aan de onbedwingbare geest van de jonge Coco Chanel. Een elegante, luxueuze spuiten dichtst in kracht en karakter aan de parfum vorm.

Ik heb al heel vaak mijn twijfels gehad of ik deze parfum nou wil aanschaffen of niet. Het is al heel lang mijn favoriete geur geweest en eindelijk heb ik hem. COCO Mademoiselle van Chanel stond al super lang op mijn verlanglijstje en ik ben echt super blij dat ik hem eindelijk heb!

De flacon van deze parfum ziet er heel chique en luxe uit. Sowieso stralen de Chanel parfums gewoon heel mooi en zien ze er allemaal chique en luxe uit. Dit is mijn favoriete geur samen met Dior j’adore.

De geur is in het begin heel bloemig maar daarna word hij wel wat frisser. De geur opent met sinaasappel en bergamot en in het hart zit jasmijn en roos. De basisgeuren: bourbonvanille, witte musk, veutiver en Indonesische patchouli.

Er zijn nog twee andere versies van dit parfum:

  • Extract: weelderige versie met een vleugje iris.
  • Eau de Toilette: fruitiger door de grapefruit en lychee.

IMG_3084 IMG_3076IMG_3080

De geur blijft zeker meer dan 12 uur hangen! Ik heb ontzettend veel complimenten gekregen over deze geur. Je blijft de geur heel goed ruiken na een lange dag, terwijl ik het niet opnieuw hoef te sprayen. Ik ben echt gek op de geur en ik zal er zeker heel erg van genieten.

De geur is te koop bij o.a. Douglas.

De prijzen kunnen verschillen (het ligt eraan waar je het koopt).

Prijs: €80,10 (50 ml bij Douglas)

Label

2 gedachtes over “CHANEL COCO Mademoiselle Eau De Parfum

Geef een reactie

