IOPE Air Cushion XP #C23

IMG_5109

IOPE is hét eerste merk dat is uitgekomen met de cushion foundation. Elke 4 seconden wordt er een IOPE cushion compact verkocht. Cushion foundations zijn de hottest items in Zuid-Korea, Azië.

Ik ben zelf gek op cushion foundations. Ik gebruik ze zelf elke dag. Ze zijn handig in gebruik, snel, effectief maar ook zit er SPF 50+/PA+++ in.  Het product bevat trouwens ook een spiegel.

De IOPE Air Cushion XP bevat:

  • meer dan 30% mineraal water (optimaliseert de huid water-olie balans, hydrateert,  voedt en verbeterd de gezondheid van de huid en uitstraling.
  • Pore Elastomers (absorbeert sebum, om de vettigheid te verminderen en vormt een dunne membraan om de poriën te verbergen).
  • Bevat 3 vitamines: B5, E derivatives en P.
  • SPF 50+/PA+++ (zonnebescherming)

De IOPE Air Cushion XP heeft verschillende variaties cushions:

  • Natural
  • Cover
  • Intense Cover
  • Shimmer
  • Matte

Ik ga vandaag de Air Cushion XP Cover uittesten.

Om het product te gebruiken, gebruik je de spons die erbij zit. De spons is speciaal gemaakt voor de air cushion. Het is niet zo’n slechte kwaliteit spons die je meestal nooit gebruikt en vaak weggooit. Met de blauwe kant van de spons duw je het tegen het doorweekte cushion met de foundation. Zorg ervoor dat je niet te veel gebruikt. Om het beste resultaat te krijgen, tik je de spons op de gezicht totdat het is uitgeblend. Niet wrijven!

IMG_5107

De cushion bevat 15 gram, maar wanneer je de IOPE cushion koopt krijg je er een extra refill bij. Dus totaal betaal je voor 30 gram product. Je kunt de cushion eruit klikken zodat je een refill in kan doen. Handig dat je het ook kunt refillen, zo bespaar je altijd wat!

 

Kleuren: 

  • C21 Cover Vanilla
  • C23 Cover Beige

 

IMG_5116IMG_5110

IMG_5111

Ik heb mijn cushion in de kleur C23. C23 is de donkerste kleur. Het product lijkt donker in de cushion, maar wanneer je het aanbrengt is het een lichte kleur.

IMG_5115

Zoals je ziet is de kleur erg licht en past redelijk goed bij mijn huidskleur. Het ziet er met een dun laagje heel natuurlijk uit, perfect voor elke dag. De dekking is met een dun laagje licht-medium dekking, maar je kan de kleur opbouwen tot een medium-volledige dekking.

Het product voelt erg hydraterend aan, maar niet te plakkerig. Voor mijn gecombineerde huid zal ik het wel nog afpoederen, maar wanneer je een droge huid hebt is dit denk ik perfect.

Ik ben erg tevreden over dit product, omdat het zo gemakkelijk is om aan te brengen. De kleur past ook goed bij mijn huidskleur. Plus punt is ook dat het bijna gewoon een skincare product is!

Het product is niet gemakkelijk in Nederland te koop, maar kan je bijvoorbeeld wel bestellen op:

www.yesstyle.com

www.roseroseshop.com

Let wel op de verzendkosten en de verzendtijd!

3 gedachtes over “IOPE Air Cushion XP #C23

  1. Wat leuk om te lezen over een merk dat ik nog niet ken. Die “elke 4 seconden wordt er 1 verkocht”- info is altijd zo leuk om te lezen.
    Heel mooie poeder!
    xxx

    Like

Geef een reactie

